Вебінар «Формування ключових компетентностей учнів на уроках англійської мови через діяльнісний підхід до навчання у контексті сучасних освітніх технологій»

03 травня 2018 року у Науково-методичному центрі професійно-технічної освіти у Запорізькій області відбувся вебінар за темою «Формування ключових компетентностей учнів на уроках англійської мови через діяльнісний підхід до навчання у контексті сучасних освітніх технологій».

Швецова В.С., викладач ДНЗ «Запорізький правобережний професійний ліцей», на початку свого виступу наголосила, що володіння іноземною мовою – це готовність та здатність використовувати її в повсякденному житті в різних ситуаціях і розв’язувати проблеми в певній діяльності.

У ході вебінару викладач розкрила поняття «компетентності» та «компетентностного підходу». Розповіла про використання кластерів на різних етапах уроку і якщо явище, що вивчається, має багато різних за значенням характеристик та ознак, можна дати учням завдання створити схему-кластер. Навела приклади інструментів, які можна використовувати під час викладання навчального предмета, а саме: тонкі/товсті питання, «Знаю – хочу знати – взнав», ІНСЕРТ (інтерактивна система запису для ефективного читання і розміркування), «Знайди помилку», «Ромашка Блума», «Прес» та інші. Вікторія Савеліївна надала ресурси з on-line посиланнями для того, щоб учасники вебінару мали змогу використовувати їх у своїй педагогічній діяльності.

На завершення спікер підвела підсумок, що використання інтерактивних технологій надає можливості учням стати головними діючими особами на уроці, розвиває уміння виконувати різні види діяльності. Вони вчаться бути толерантними, приймати всі ідеї, які виникають під час спроб спілкування. Як тільки учні відчують, що їх поважають і цінують, вони будуть активно демонструвати, на що вони здатні, будуть висувати пропозиції і брати участь в різноманітних видах діяльності. Таким чином створюється ситуація успіху для кожного учня, формується його позитивна «Я-концепція». Вони вчаться мислити, тренують інтелектуальні здібності, набувають комунікативну та ключові компетентності, не помічаючи, що їхнім інструментом є саме іноземна мова.

Формування ключових компетентностей учнів на уроках англійської мови через діяльнісний підхід до навчання у контексті сучасних освітніх технологій