Участь у всеукраїнському вебінарі «Методичні аспекти професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників будівельної, машинобудівної галузей, сфери обслуговування та громадського харчування в умовах дуальної форми навчання»

З 12 до 25 березня 2021 року проходить XV Всеукраїнська науково-практична (звітна) конференція «Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання», яка присвячена 15-й річниці з дня заснування Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Метою конференції є висвітлення результатів науково-методичного супроводу розвитку професійної та фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства.

У рамках конференції на базі ІПТО НАПН України 15 березня 2021 року відбувся вебінар «Методичні аспекти професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників будівельної, машинобудівної галузей, сфери обслуговування та громадського харчування в умовах дуальної форми навчання». Серед доповідачів були представники і Запорізької області, які звітували про результати перебігу експериментальних робіт. Зокрема, методист НМЦ ПТО у Запорізькій області Семенова Л.О. презентувала тренінг «ДФЗО у ЗП(ПТ)О: наближення навчання до реалій виробництва», який запроваджено регіональною творчою групою відповідно до програми експерименту всеукраїнського рівня «Організація професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників за дуальною формою здобуття освіти». Заступник директора з навчально-виробничої роботи ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей» Нікітіна Є.Л. виступила з доповіддю «Дуальна освіта як механізм подолання розриву між теорією та практикою, освітою та виробництвом при підготовці кваліфікованих робітників машинобудівної галузі» відповідно до змісту дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня за темою «Проєктування освітньо-виробничого середовища закладу професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дуальної форми здобуття освіти» та ступеню виконання її завдань.

Віддзеркаленням сучасних тенденцій в освіті стало обговорення учасниками вебінару проблем, що пов’язані з дистанційною формою навчання та можливостями використання 3D технологій при реалізації ДФЗО.