Участь у Всеукраїнському науково-практичному вебінарі з питань впровадження дуальної форми здобуття освіти
30 листопада 2021 року на базі Інституту професійно-технічної освіти НАПН України відбувся Всеукраїнський науково-практичний вебінар на тему: «Методика організації професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників за дуальною формою здобуття освіти» (у рамках експерименту Всеукраїнського рівня «Організація підготовки майбутніх кваліфікованих робітників за дуальною формою здобуття освіти»).
У обговоренні взяли участь науковці, педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, навчально (науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти тощо.
Питання, що обговорювались:
- результати впровадження дуальної форми навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти;
- ефективність освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дуальної форми навчання;
- оновлення змісту професійної підготовки кваліфікованих робітників в умовах дуальної форми навчання;
- забезпечення якості навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дуальної форми здобуття освіти;
- розвиток соціального партнерства в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дуальної форм навчання;
- підготовка наставників – працівників підприємств – для забезпечення дуальної форми навчання;
- перспективи розвитку дуальної форми здобуття професійної (професійно-технічної) освіти в Україні.
Від Запорізької області досвідом інноваційної діяльності поділилися представники ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей», ДНЗ «Запорізьке машинобудівне вище професійне училище» та Науково-методичного центру професійно-технічної освіти, а саме:
заступник директора ДНЗ «Запорізьке МВПУ» з навчально-виробничої роботи Шулепіна Г.Ю. зробила доповідь на тему «Створення умов ресурсного забезпечення впровадження дуальної форми здобуття освіти»
методист НМЦ ПТО у Запорізькій області Семенова Л.О. розповіла про використання проєктно-цільового підходу в управлінні при впровадженні дуальної форми здобуття освіти
директор ДНЗ «Дніпрорудненський ПЛ», доктор філософії Осипенко С.М. повідомив про створення освітньо-виробничого середовища Державного навчального закладу «Дніпрорудненський професійний ліцей» в умовах дуальної форми здобуття освіти
Обговорення мало конструктивний характер і дозволило більш детально уявити поточний стан загального процесу впровадження дуальної форми здобуття освіти.