Всеукраїнський інтернет-марафон «Професійна компетентність педагога в рамках модернізації освітнього простору»

Компетентність педагога – це його достатня обізнаність з культурою різноманітних видів освітньої діяльності, що надає йому здатності засобами свого предмета, професії цілеспрямовано формувати та розвивати творчу особистість учня.

05 червня 2018 року у Науково-методичному центрі професійно-технічної освіти у Запорізькій області відбувся Всеукраїнський інтернет-марафон за темою «Професійна компетентність педагога в рамках модернізації освітнього простору».

У заході взяли участь 8 закладів освіти Запорізької області, із них у рамках співпраці КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР та Запорізький національний університет. А також представник Криворізького професійного будівельного ліцею презентував свій досвід в рамках Всеукраїнського інтернет-марафону.

Онлайн-захід відкрив Олександр Паржницький, директор Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області. Під час свого виступу він зазначив, що і надалі планується проведення веб-марафону Всеукраїнського рівня та побажав всім учасникам плідної праці, творчого успіху та наснаги.

У ході інтернет-марафону взяли участь 10 спікерів з наступними виступами:
– «Безперервний розвиток професійної компетентності педагога як запорука успішної діяльності закладу освіти», Світлана Петерик, заступник директора з навчальної роботи НМЦ ПТО у Запорізькій області;
– «Формування ключових освітніх компетентностей педагога професійно-технічної освіти задля реалізації цілі педагогічного простору», Тетяна Згурська, заступник директора з навчально-виробничої роботи ДНЗ «Запорізький будівельний центр ПТО»;
– «Формування професійних компетентностей педагога у фахово-орієнтованому освітньому просторі», Тетяна Голованова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності Запорізького національного університету;
– «Застосування методів і прийомів інтерактивного навчання на уроках правознавства з урахуванням різних етапів навчального процесу», Марина Бараковських, викладач правознавства ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей»;
– «Формування ІКТ компетентностей учасників навчального процесу шляхом використання інтернет-ресурсу LearningApps», Вікторія Коваленко, викладач інформаційних технологій ДНЗ «Бердянський центр ПТО»;
– «Формування професійної компетентності педагога закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах інформальної освіти», Кристина Наливайко, методист ДНЗ «Запорізький правобережний професійний ліцей»;
– «Розвиток професійної компетентності педагога в системі післядипломної освіти», Олена Бабкова, кандидат педагогічних наук, старший викладач КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР;
– «Формування іншомовної компетенції учнів на уроках англійської мови в умовах модернізації професійної освіти», Еліна Романій, викладач англійської мови ДНЗ «Запорізький центр ПТО водного транспорту»;
– «Комунікативна компетентність педагога. Техніка педагогічного спілкування», Наталія Нестеренко, викладач української мови ДНЗ «Запорізький політехнічний центр ПТО»;
– «Застосування мультимедійних проектних технологій та їх роль у навчально-виховному процесі», Тетяна Гончаренко, викладач історії та правознавства Криворізького професійного будівельного ліцею.

Спікери інтернет-марафону побудували свої виступи на актуальних проблемах та їх вирішеннях у професійній освіті. Вони вважають, що підвищення якості професійної освіти нерозривно пов’язане зі зростанням професійної компетентності, педагогічної майстерності педагогів, їхньої інтелектуальної культури.

Безперервний розвиток професійної компетентності педагога як запорука успішної діяльності закладу освіти (Петерик С.М.)

Застосування методів і прийомів інтерактивного навчання на уроках правознавства з урахуванням різних етапів навчального процесу (Бараковських М.Г.)

Комунікативна культура педагога. Техніка педагогічного спілкування (Нестеренко Н.М.)

Розвиток професійної компетентності педагога в системі післядипломної освіти Бабкова О.О.

Формування ІКТ-компетентностей учасників навчального процесу шляхом використання інтернет-ресурсу Learning Apps (Коваленко В.Г)

Формування іншомовної компетенції учнів на уроках англійської мови (Романій Е.П.)

Формування ключових компетентностей учнів на уроках англійської мови через діяльнісний підхід до навчання у контексті сучасних освітніх технологій(Швецова В.С.)

Формування ключових освітніх компетентностей педагога професійно-технічної освіти задля реалізації цілей педагогічного простору (Згурська Т.В)

Формування професійних компетентностей педагога у фахово- орієнтованому освітньому просторі(Голованова Т.П)

Формування професійної компетентності педагога П(ПТ)О в умовах інформальної освіти (Наливайко К.М.)