Вебінар «Методика викладання предмета «Основи конструювання одягу»

03 жовтня 2017 року Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області проведений вебінар на тему «Методика викладання предмета «Основи конструювання одягу».

Андрющенко С.В., викладач ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю», під час виступу запропонувала учасникам вебінару удосконалення професійних компетенцій учнів шляхом використання інноваційних дидактичних засобів на уроках з предмета «Основи конструювання одягу». Мета впровадження робочих зошитів у навчальний процес – оптимізація та підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності учнів на всіх його етапах. А також стимулювання ритмічної роботи учня, підвищення мотивації до систематичної активної роботи, створення умов для ведення конспектів на прикладі структури робочого зошиту, підвищення якості навчання шляхом зацікавленості учня у виконанні аудиторних, домашніх та самостійних робіт у спеціально відведеному зошиті, який оформлений у вигляді конспекту та завдань.

Спікер розповіла, що використання інтерактивної дошки під час проведення своїх занять, надає можливість підсилити наочність викладеного матеріалу, робить урок живим, а також посилює зацікавленість учнів та дозволяє поліпшити запам’ятовування навчального матеріалу. Також викладач під час занять впроваджує автоматизоване проектування одягу в навчальний процес на основі програмного забезпечення САПР ASSYST та 3D моделювання. Учні під час занять розробляють базові та похідні деталі конструкції в програмі CAD, а програма «Розкладник» допомагає виконувати розкладку лекал розроблених деталей автоматичним або ручним засобом.

Світлана Валеріївна звернула увагу, що екзаменаційні письмові роботи є підготовчим етапом до виконання творчої роботи – створення колекції одягу, а заключний етап створення колекції – творчий показ за участю народного театру мод ДНЗ «Запорізьке ВПУМС».

Наприкінці вебінару учасники подякували спікеру за змістовну та цікаву доповідь.

Презентація “Методика викладання предмета ОКО” (Андрющенко С.В.)