Всеукраїнський Інтернет-марафон «Педагогічна скарбничка: онлайн-інструменти сучасного педагога»
Наразі використання педагогом в освіті онлайн-інструментів – це вимога сучасного світу. Технології та освіта сплетені досить тісно, майже у кожного педагогічного працівника існують свої улюблені цифрові інструменти, за допомогою яких він зацікавлює до навчання здобувачів освіти, полегшує сприйняття ними матеріалу, засвоєння та перевірення знань, а також скорочує час на донесення інформації. Перевагою застосування онлайн-інструментів є те, що вони допомагають доступніше пояснювати складні теми та демонструвати цікаві приклади. Вони надають змогу більш якісно викладати навчальний матеріал, на рівні сучасності та актуальності.
Тому сьогодні, 22 лютого 2023 року, Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області проведений Всеукраїнський Інтернет-марафон на тему «Педагогічна скарбничка: онлайн-інструменти сучасного педагога», з метою обміну досвідом щодо застосування онлайн-інструментів в освітньому процесі педагогами нашої країни.
Педагогічні працівники постійно удосконалюють та підвищують свій професійний рівень задля якісного викладання навчального матеріалу здобувачам освіти. Тому, у зазначеному вище заході взяли участь, як спікери, педагоги таких областей: Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Кіровоградської, Львівської, Одеської, Полтавської, Харківської та м. Києва.
Відкрив Інтернет-марафон Олександр Паржницький, директор Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області, звернув увагу колег на необхідності застосування онлайн-інструментів в освітньому процесі із урахуванням сучасності, побажав присутнім «тихого дня», наснаги та творчих успіхів у своїй діяльності.
Під час онлайн-заходу модератор, Марина ТАРАН, методист Центру, запрошувала колег та колежанок ознайомити учасників з такими темами виступів:
- «Професійна діяльність викладача з використанням сучасних підходів», Оксана МАТЯШЕВА, методист Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області;
- «Топ корисних онлайн-інструментів для сучасного уроку», Уляна МОРОЗ, викладач Вищого професійного училища № 13 м. Івано-Франківськ;
- «Онлайн-інструменти та сервіси для навчання», Олена АНДРУЩЕНКО, викладач Лубенського ліцею;
- «Web-сервіс Genial.ly для сучасного педагогічного працівника», Наталя ОСІНА, методист Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області;
- «Використання інтерактивної дошки Jamboard. Створення проєкту разом з учнями», Яна ОСАДЧА, майстер виробничого навчання Професійного-технічного училища № 50 м. Карлівка;
- «Практичне застосування інтерактивної онлайн-дошки Padlet на уроках виробничого навчання з професії «Кухар. Кондитер», Наталія БЕЗВЕРХНЯ, майстер виробничого навчання Лозівського центру професійної освіти;
- «Інтерактивна книга Boor Creator. Блок уроків з теми «Практична риторика», Наталія НЕСТЕРЕНКО, викладач ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти»;
- «Використання сучасних технологій на уроках професійно-практичного навчання за професією «Манікюрник», Маргарита БУГАЙОВА, майстер виробничого навчання ДНЗ «Одеський професійний ліцей сфери послуг ПНПУВ ім. К.Д. Ушинського»;
- «Нові формати освіти. Звичайні форми роботи – новий підхід», Ірина ГОРОХОВСЬКА, викладач ДНЗ «Центр сфери обслуговування міста Житомира»;
- «Використання хмарних презентацій Prezi та онлайн-платформи Nearpod на уроках екології», Оксана ПАВЛОВА, методист ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти»;
- «Використання онлайн-інструментів на уроках фізики», Вікторія БОВКУН, викладач Київського професійного ліцею будівництва і комунального господарства;
- «Практика впровадження цифрових технологій на уроках виробничого та професійно-теоретичного навчання», Юлія ГУЖЕВЕНКО, викладач Центральноукраїнського вищого професійного училища імені Миколи Федоровського;
- «Мережева академії Cisco – освітня модель дистанційного мережевого навчання», Олена УМЕРЕНКО, викладач ДПТНЗ «Кам’янський центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів»;
- «Чек-лист для створення навчального відео контенту для підготовки кваліфікованих робітників в умовах воєнного та післявоєнного стану», Вікторія ПІРОГ, викладач ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище сфери послуг»;
- «Формування професійних компетентностей здобувачів освіти засобами інтерактивного відео», Олександр САМАРСЬКИЙ, майстер виробничого навчання ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти»;
- «Quizizz як універсальний інструмент залучення учнів у процес навчання», Ірина КРАВЦОВА, викладач Вищого професійного гірничо-будівельного училища;
- «Корисні інструменти для дистанційної освіти», Юлія ЯНЕНКО, заступник директора з виховної роботи Коростенського міського ліцею № 10;
- «Міні-тести в презентаціях: розширюємо можливості дистанційного уроку», Людмила ГУСАК, викладач Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної освіти імені
П.Ф. Кривоноса; - «Цифрові інструменти візуалізації текстової інформації», Лариса ЖЕЛЄЗНЯКОВА, викладач Київського професійного ліцею будівництва і комунального господарства;
- «Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти під час змішаного навчання», Олена ХИТА КРИВОКОНЬ, викладач Криворізького центру професійної освіти металургії та машинобудування;
- «Організація ефективного зворотного зв’язку за допомогою інтерактивних слайдів», Віта ЯРОВА, викладач Професійно-технічного училища № 38 смт. Голованівськ;
- «Використання онлайн-ресурсів в освітньому процесі», Наталія ЛИТВИНЕЦЬ, викладач ДНЗ «Новоград-Волинське вище професійне училище»;
- «Створення та використання інтерактивних аркушів Wizer.me», Тетяна СТЕПАНОВА, викладач ДНЗ «Центр сфери обслуговування
м. Житомира».
На завершення марафону учасники висловили подяку організаторам події та доповідачам за актуальні, інформативні, корисні й змістовні виступи.
Більше фото, ящо натисніть на іконку facebook