Всеукраїнський Інтернет-марафон «Цифровий кейс педагога: онлайн-платформи, віртуальна реальність та штучний інтелект»

Сьогодні цифровізація змінює світ. Сучасна освіта постійно розвивається, тому не може бути осторонь цифрового навчання. Використання цифрових інструментів в жодному разі не мають замінити традиційну педагогіку, але вони можуть збільшити задоволення від навчання, допомогти здобувачам освіти досягти бажаних цілей швидше та впевненіше.

Тому сьогодні, 07 червня 2024 року, Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області проведений Всеукраїнський Інтернет-марафон на тему «Цифровий кейс педагога: онлайн-платформи, віртуальна реальність та штучний інтелект», з метою обміну досвідом педагогами України щодо використання онлайн-інструментів, віртуальної реальності та штучного інтелекту в освітньому просторі.

Педагогічні працівники постійно займаються самоосвітою, підвищують свою професійну компетентність задля самовдосконалення та саморозвитку, з метою покращення якості викладання. Також осторонь не залишились і цифрові інструменти. Тому, у зазначеному вище заході взяли участь, як спікери, педагоги таких областей: Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської та Харківської.

Відкрила Інтернет-марафон Світлана ПЕТЕРИК, заступник директора Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області, звернула увагу присутніх на необхідності застосування цифрових інструментів в освітньому процесі із урахуванням сучасності, побажала учасникам заходу наснаги та творчих успіхів у своїй діяльності.

Під час Інтернет-марафону модератор, Марина ТАРАН, методист Центру, запрошувала колег та колежанок ознайомити учасників з такими темами виступів:

  • «Застосування програми Geogebra для організації навчально-пізнавальної діяльності на уроках математики», Наталія КАШТАН, викладач ЗП(ПТ)О «Рівненський коледж індустрії моди і краси»;
  • «На шляху до освіти майбутнього: роль цифрових технологій у сучасному навчанні», Катерина КОРІНЬ, викладач Вищого професійного гірничо-будівельного училища;
  • «Використання штучного інтелекту в професійній діяльності», Тетяна ЧОРБА, викладач ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище» ;
  • «Дистанційне навчання із застосуванням платформи Book Creator», Валентина БЕЗНОСЮК, викладач ДНЗ «Благовіщенський професійний ліцей»;
  • «Цифровий «Smart-кейс» вчителя хімії», Анна КОТЮЖАНСЬКА, вчитель Курахівської ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1;
  • «Використання інструментів штучного інтелекту для процесу викладання та навчання», Наталія БОГОЛЮБ, завідувач навчально-методичного кабінету Бердичівського фахового коледжу промисловості, економіки та права;
  • «Роль штучного інтелекту в сучасній освіті», Яніна МОНАСТИРЕНКО, заступник директора з навчально-виробничої роботи ДПТНЗ «Професійний аграрний ліцей» м. Кобеляки;
  • «Використання цифрових інструментів на уроках хімії», Надія СІЛЬВЕЙСТРУК, викладач Кропивницького вищого професійного училища;
  • «Практика використання штучного інтелекту у сучасній освіті», Олександра КУКОВСЬКА, учитель Криворізької гімназії №72 Криворізької міської ради;
  • «Використання штучного інтелекту на уроках української мови та літератури», Наталія ГОРДІЄНКО, викладач ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти»;
  • «Упровадження цифрових технологій у педагогічну практику», Марина ЩЕПЕТИЛЬНИКОВА, викладач ВП «Регіональний центр професійної освіти Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»;
  • «Використання штучного інтелекту на уроках української мови та літератури як один із засобів подолання освітніх втрат», Фаїна ІВАНОГЛО, викладач ЗП(ПТ)О «Дунайський центр професійної освіти»;
  • «Нейропомічники для швидкого створення освітнього контенту», Людмила ГУСАК, викладач Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса;
  • «Використання штучного інтелекту при викладанні спецтехнології: теорія та практика», Марина ГОНТАР, викладач ДНЗ «Барський професійний будівельний ліцей»;
  • «Chat.GPT штучний інтелект як ефективний асистент, написання промтів», Михайло МАРУСОВ, викладач Харківського державного професійно-педагогічного фахового коледжу імені В.І. Вернадського;
  • «Створення та використання цифрового контенту за допомогою штучного інтелекту для професій електротехнічного напрямку», Анна КРАМАРЕНКО, викладач Вищого професійного училища № 21, м. Миколаєва;
  • «Можливості трансформації професійної підготовки електромонтера за допомогою штучного інтелекту: імплементація та перспективи», Назарій ГЛАДУН, майстер виробничого навчання ДПТНЗ «Івано-Франківське вище професійне училище сервісного обслуговування техніки».

На завершення Інтернет-марафону учасники висловили подяку організаторам події та доповідачам за актуальні, інформативні, корисні й змістовні виступи.

Презентації спікерів

Більше фото, ящо натисніть на іконку facebook