18 квітня 2024 року Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області в режимі відеоконференції ZOOM проведено онлайн-тренінг для викладачів математики області “GeoGebra Classroom як засіб організації дистанційного уроку математики”. Під час онлайн-тренінгу Лілія Мілочкіна, викладач математики вищої категорії ДНЗ “Запорізький професійний ліцей сервісу”, продемонструвала основні функції і можливості використання платформи GeoGebra Classroom, провела майстер-клас щодо […]
https://nmc-pto.zp.ua/wp-content/uploads/2024/04/1.-Reklama-2.jpg597959Осіна Н.А.http://nmc-pto.zp.ua/wp-content/uploads/2020/05/нмц.jpgОсіна Н.А.2024-04-18 13:45:052024-04-18 13:46:11Онлайн-тренінг для викладачів математики “GeoGebra Classroom як засіб організації дистанційного уроку математики”
15 квітня 2024 року Науково-методичний центр професійно-технічної освіти розпочав проведення дистанційного курсу “Створення сучасного цифрового уроку”. В режимі відеоконференції ZOOM відбулась зустріч учасників курсу з тьюторами Олександром Паржницьким, директором НМЦ ПТО у Запорізькій області, та Наталею Осіной, методистом центру. Під час зустрічі були розглянуті теоретичні питання курсу (означення цифрового уроку, основні компоненти, переваги, недоліки цифрового […]
https://nmc-pto.zp.ua/wp-content/uploads/2024/04/1.-Reklama-1.jpg553960Осіна Н.А.http://nmc-pto.zp.ua/wp-content/uploads/2020/05/нмц.jpgОсіна Н.А.2024-04-15 11:26:342024-04-15 11:27:53Дистанційний курс “Створення сучасного цифрового уроку” розпочато
https://nmc-pto.zp.ua/wp-content/uploads/2020/08/ембл07.jpg22512359Двоєносова Л.В.http://nmc-pto.zp.ua/wp-content/uploads/2020/05/нмц.jpgДвоєносова Л.В.2024-04-14 00:01:472024-04-01 11:07:08Вітання з Днем народження
Оптимізація виховної роботи у закладах професійної освіти потребує глибокого збалансованого підходу до взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Керівники, педагогічні працівники, психологічна служба та учнівське самоврядування мають об’єднати зусилля, щоб синергія їхніх ролей стала основою успішної виховної роботи. Це можливо завдяки постійній комунікації, спільним заходам та взаємному обміну досвідом. При цьому важливо враховувати індивідуальні потреби здобувачів […]
Обрій профтехосвіти, лютий-березень 2024 рік
/in Газета "Обрій профтехосвіти" /by Двоєносова Л.В.Обрій профтехосвіти, лютий-березень 2024 Click to read this book, made with Book Creator read.bookcreator.com Обрій в PDF
Онлайн-тренінг для викладачів математики “GeoGebra Classroom як засіб організації дистанційного уроку математики”
/in Онлайн-майстерня, Тренінг /by Осіна Н.А.18 квітня 2024 року Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області в режимі відеоконференції ZOOM проведено онлайн-тренінг для викладачів математики області “GeoGebra Classroom як засіб організації дистанційного уроку математики”. Під час онлайн-тренінгу Лілія Мілочкіна, викладач математики вищої категорії ДНЗ “Запорізький професійний ліцей сервісу”, продемонструвала основні функції і можливості використання платформи GeoGebra Classroom, провела майстер-клас щодо […]
Дистанційний курс “Створення сучасного цифрового уроку” розпочато
/in Курси /by Осіна Н.А.15 квітня 2024 року Науково-методичний центр професійно-технічної освіти розпочав проведення дистанційного курсу “Створення сучасного цифрового уроку”. В режимі відеоконференції ZOOM відбулась зустріч учасників курсу з тьюторами Олександром Паржницьким, директором НМЦ ПТО у Запорізькій області, та Наталею Осіной, методистом центру. Під час зустрічі були розглянуті теоретичні питання курсу (означення цифрового уроку, основні компоненти, переваги, недоліки цифрового […]
Вітання з Днем народження
/in Вітання зі святом /by Двоєносова Л.В.Всеукраїнський круглий стіл «Оптимізація виховної роботи у закладах професійної освіти: взаємодія та синергія ролей»
/in Круглий стіл /by Линник Д.І.Оптимізація виховної роботи у закладах професійної освіти потребує глибокого збалансованого підходу до взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Керівники, педагогічні працівники, психологічна служба та учнівське самоврядування мають об’єднати зусилля, щоб синергія їхніх ролей стала основою успішної виховної роботи. Це можливо завдяки постійній комунікації, спільним заходам та взаємному обміну досвідом. При цьому важливо враховувати індивідуальні потреби здобувачів […]