Сторітелінг як складова мотивації освітнього простору

Відповідно до плану роботи Науково-методичний центр професійно-технічної освіти у Запорізькій області з 01 по 05 березня 2021 року продовжив неспинну роботу щодо розвитку професійних компетентностей педагога та об’єднав освітян проведенням майстер-класу за темою “Сторітелінг як мотивація освітнього процесу”.

Сучасне покоління, що підростає спілкується переважно у віртуальному світі. Реальне спілкування стає мистецтвом, якому потрібно навчати знову. На сьогодні володіння інформацією, її обробка, вміння чітко передавати почуття, аргументувати свою позицію – необхідні життєві навички для кожної людини. Тому сторітелінгом зацікавлені  педагоги та психологи у всьому світі, оскільки пояснення матеріалу у формі розповіді історій розвиває в учнів уяву, логіку й підвищує рівень культурної освіти. Через обмін історіями, вибудовуються емоційні зв’язки які приводять до захоплення уваги здобувача освіти та забезпечують його необхідною мотивацією.

Актуальність проведеного майстер-класу полягала у пошуку відповіді на питання: як провести урок, щоб він був особливим та цікавим? 170 педагогічних працівників нашої країни впродовж тижня  разом з тренером Прокопенко Юлією активно працювали над пошуком відповіді, розкриваючи всі переваги використання методу сторітелінг (storytelling) в освітньому процесі.

На майстер-класі розглядалися функції та види сторітелінгу, співвідношення історії та фактажу. Розглядалося питання візуального сторітелінгу як нової мови в епоху інформації. У контексті цього питання були розглянуті можливості сервісу  StoryboardThat. Впродовж майстер-класу учасники створили спільну історію й побачили переваги такої роботи. Як завжди не обійшлось без родзинки — учасники майстер-класу змогли поповнити свою педагогічну скарбничку інструментарієм для створення мотиваційних превью до уроку.

Сделано на Padlet