Відкритий урок у ДНЗ «Запорізьке ВПУ «Моторобудівник»

19 лютого 2016 року пройшов відкритий інтерактивний урок з математики за темою «Логарифмічна функція». Метою уроку було дати відповідь на запитання «Математика існує для того, щоб нав’язувати кому-небудь важку роботу, чи навпаки, вона існує тільки для задоволення. Для задоволення тих, хто любить аналізувати те, що він робить, або може зробити, або те те, що вже зробив в надії зробити це ще краще?» /Роберт Брінгхерст/

Протягом всього уроку, обчислюючи логарифми, розв’язуючи логарифмічні рівняння і нерівності в інтерактивному режимі, учні мали можливість переконатися, що математику можна вивчати із задоволенням.

Можливості інтерактивної дошки сприяли проведенню цікавої гри «Логарифмічний дартс», від якої отримали задоволення всі учні.

Під час уроку учні Дмитро Сорока та Юрій Грицаченко продемонстрували інтерактивну нелінійну «живу» презентацію в Prezi за темою «Логарифми у нашому житті» і «Логарифмічна спіраль», яку підготували разом із вчителем. Ці хмарні технології, впровадження яких в системі освіти останнім часом стрімко зростає, за рахунок нестандартних анімаційних переходів між фреймами, дозволили цікавим чином в презентації поєднати математику з іншими предметами, тим самим роблячи акцент на інтегральному розумінні знань.

В кінці уроку учні мали змогу відповісти на запитання, чи існує математика для задоволення. І своє емоційне ставлення до цього питання продемонстрували на «логарифмічній шкалі математичного задоволення», наклеївши яскравий стікер на логарифмічну спіраль.

Мілочкіна Л.В.,
викладач
ДНЗ «Запорізьке ВПУ «Моторобудівник»