Вчити по-новому

Сучасна освіта орієнтована на те, щоб випустити зі школи або іншого навчального закладу всебічно розвинуту, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, інноватора здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя. Тому перед викладачами стоїть задача пошуку і створення системи методів та форм роботи, які формують в учнів здатність самостійно отримувати знання та мати бажання застосовувати їх у практичному житті.

Сучасні уроки визначаються різноманіттям форм організації навчання і на кожному необхідно навчити дитину любити і хотіти, а вже потім знати і вміти. Один із таких уроків пройшов у ДНЗ «Великобілозерський професійний аграрний ліцей» – урок хімії, викладач – Петрова Віталіна Миколаївна. Тема уроку «Харчові добавки, Е-числа» дуже актуальна сьогодні. На уроці учні дізналися, що таке харчові добавки і на які групи вони діляться, а головне – вони самостійно дійшли висновку про їх вплив на організм кожного, навчилися знаходити записи про добавки на етикетках. Викладач показала відеофільм, як можна перевірити чи дійсно натуральні (корисні) барвники знаходяться в йогуртах, а потім учні експерементально перевірили це в запропонованих йогуртах різних виробників. Інформацію про деякі харчові добавки учні знаходили самостійно, використовуючи власні смартфони.

Дуже цікаву інформацію про шкідливість ряду добавок підготували учні, як випереджувальне домашнє завдання. В результаті отриманої інформації вони зробили певні висновки і більшість із них пообіцяли відмовитись від надмірного вживання чіпсів, сухариків і тому подібне.

Наприкінці уроку викладач роздала всім пам’ятки – таблиці шкідливих харчових добавок, наголосивши, що наше здоров’я в наших руках.

Віталіна Миколаївна показала високий професіоналізм. Був продуманий кожен крок уроку, знайдені ті непомітні вузлики, з яких народжуються питання. Адже запитання збуджують бажання вчитися, а учнівську думку запалює інтерес. На уроці під керівництвом викладача учні самостійно отримали знання і мають бажання застосовувати їх на практиці.

Було цікаво!

Остроконь О.І.,
методист
ДНЗ «Великобілозерський ПАЛ»