Створення власної моделі інноваційного розвитку навчального закладу

Розбудова національної моделі освітньої системи є одним із приоритетних напрямків державної політики.

Професійна компетентність заступника директора навчального закладу в контексті модернізаціїСтворення власної моделі інноваційного розвитку навчального закладу освітньої галузі належить до актуальних проблем розвитку ПТНЗ. Професійне вдосконалення заступників директора з навчально-виробничої роботи дозволяє ініціювати й підтримувати саморозвиток усіх суб’єктів освітнього процесу.

Заступник директора з навчально-виробничої роботи повинен організувати роботу з педагогічними кадрами так, щоби вона носила інноваційний, дослідно-експериментальний характер і була спрямована на формування готовності до роботи в умовах інноваційного розвитку освіти.

Створення власної моделі інноваційного розвитку навчального закладуЗ метою сворення умов для творчого розвитку, забезпечення самоосвітноьго рівня у сприятливій атмосфері продовжує роботу обласна школа заступників директора з навчально-виробничої роботи, керівництво якою здійснює заступник директора з методичної роботи Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області Ципріанова Світлана Георгіївна.

Активно готуються до участі у роботі школи 10.12.2015 колективи ДНЗ «Запорізьке вище індустріально-політехнічне училище», ДНЗ «Запорізьке машинобудівне вище професійне училище», ДНЗ « Дніпрорудненський професійний ліцей», представники підприємства Запорізький титано-магнієвий комбінат. Кожний колектив представить власну інноваційну модель діяльності навчального закладу.