Семінар-практикум «Взаємодія психолого-педагогічних методів з теоретичними та практичними основами базової хімії у роботі з девіантними підлітками»

27 вересня 2017року на базі ДНЗ «Запорізьке машинобудівне вище професійне училище» відбувся семінар-практикум працівників психологічної служби та викладачів хімії професійно-технічних навчальних закладів за темою «Взаємодія психолого-педагогічних методів з теоретичними та практичними основами базової хімії у роботі з девіантними підлітками».

На початку семінару-практикуму гостей привітав Олійник О.М., директор ДНЗ «Запорізьке машинобудівне вище професійне училище» і ознайомив з пріоритетними напрямками ПТНЗ.

Кучеренко С.С., практичний психолог ДНЗ «Запорізьке машинобудівне вище професійне училище» підготувала презентацію «Взаємодія методів психології та хімії в роботі з девіантними підлітками», під час якої розкрила поняття девіантної та адиктивної поведінки. Навела приклади профілактичної роботи – перегляд відеотаймів з попередження тютюнопаління, алкоголізму та наркоманії. Як метод корекції емоційних порушень вона провела з учасниками семінару-практикуму соціально-рольову гру «Ріпка».

Землякова Л.Є., викладач хімії ДНЗ «Запорізьке машинобудівне вище професійне училище» поділилася власним досвідом з проведення позакласних заходів з хімії у навчальному закладі.

Фролова Ю.С., здобувач кафедри фізичної та колоїдної хімії Запорізького державного медичного університету провела з учасниками семінару авторську хіміко-психологічну гру «Хімічні перегони», одним із завданням якої було залучення учнів у позитивну діяльність, адекватну їхнім інтересам, здібностям і психічному стану, здатну відволікти їх від скоєння правопорушень.

При підведенні підсумків методист Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області Таран М.В. та учасники подякували представникам навчального закладу та Фроловій Ю.С. за креативний, позитивний та цікавий семінар-практикум.

“Хіміко-психологічна гра “Хімічні перегони”_(Фролова Ю.С.)

“Взаємодія методів психології та хімії в роботі з девіантними підлітками” (Кучеренко С.С.)