Оn-line-квест

Одноманітність у роботі стомлює не лише учня, але й учителя
Ш.Амонашвілі

Продовжуємо тему про те, що процес навчання повинен бути цікавим. Викладачі загальноосвітніх предметів ДНЗ «Запорізький правобережний професійний ліцей» 28.02.2017 р. проводили серед учнів І-ІІ курсів навчання on-line-квест з загальноосвітніх предметів «Просторова головоломка».

Ця гра являє собою такий собі «симбіоз», що складається з сучасних вподобань учнів – це Інтернет, та цілого ряду завдань навчально-виховного процесу.

Для організації та проведення on-line-квесту використовувалось медіа середовище ліцею та власні блоги викладачів-рефері, які спостерігали за перебігом on-line-квесту та дотриманням порядку його проходження. Реєстрація учасників, проходження інструктажів з умов гри, проходження самого on-line-квесту та збори вражень від гри (рефлексія), а також фіксування результатів – все було побудовано за допомогою сервісів Google. Організаторами та керівниками гри були методисти та викладачі загальноосвітніх предметів.

До структури оn-line-квесту входило 10 частин завдань, кожна частина відповідав своєму предмету.

Обов’язковими умовами формування завдань до оn-line-квесту були:
– завдання складаються державною мовою, виняток завдання з іноземної мови, що складаються мовою навчального предмету;
– мають універсальний характер, тобто розраховані на учнів І-ІІ курсу;
– розраховані на використання аудиторних, позаурочних та побутових знань з предметів;
– передбачають розвиток уміння аналізувати та робити висновки, розвиток спостережливості, розвиток уваги;
– оформлюються за допомогою Google Forms;
– мають естетичну привабливість.

Оn-line-квест сере учнів І та ІІ курсів проходив одночасно.

Для входу в оn-line-квест використовувались канали викладачів-рефері (блоги).

Гра проходила в один етап, загалом учнями виконувалось 46 вправ. Максимальна кількість балів за умовами оn-line-квесту – 50 балів.

Під час підбиття підсумків враховувались набрані бали та час проходження гри.

Таким чином, між собою розподілили друге та третє місця команди навчальних груп, що набрали однакову кількість балів – 26, але виконали вправи за різний час – 18 хв.55с, 28хв.7с.

Перше місце посіла команда навчальної групи, що набрала найбільшу кількість балів – 30, хоча час проходження ними оn-line-квесту – 38 хв. 54 с., як то кажуть «тихіше їдеш далі будеш».
Команди -переможці очікують на своє визнання на загальноліцейній лінійці, а творчий склад викладачів ліцею свою винагороду отримав відразу. По завершенню оn-line-квесту команди проходили опитування щодо вражень від гри виставляли оцінки за десятибальною шкалою. Ми отримали приємний результат:
– 66,7 % – 10 балів;
– 16,65% – 9 балів;
– 16,65% – 8 балів.

Згурська Т.В.,
методист
ДНЗ «Запорізький правобережний ПЛ»