Формування моделі змішаного навчання в організації освітнього процесу

15 жовтня 2020 року Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області на базі Державного навчального закладу «Запорізьке машинобудівне вище професійне училище» було проведено захід, на якому представлено моделі проєктування змішаного навчання.

Методист Центру, Прокопенко Юлія, розкрила аспекти інноваційної технології змішаного навчання, головним завданням якого є правильно складений курс та розподіл  навчального  матеріалу.

Під час зустрічі були запропоновані основні напрями дій:

– проаналізувати і ретельно підготувати програму і розподілити матеріал курсу;

– визначити, які компоненти процесу навчання можна вдосконалити за допомогою сучасних технологій і програм;

– розробити або перевести у цифровий формат навчальні матеріали: скласти лабораторні роботи, тести для контролю знань, відеоматеріли, сформувати бібліотеку, підготувати презентації, роздаткові матеріали тощо;

– вибрати онлайн-ресурси і прикладне програмне забезпечення для навчання.

Важливою перевагою сучасних інформаційних технологій змішаного навчання є те, що вони надають можливість уніфікації процесу навчання і розширення діапазону знань за фахом, адаптувати окремі професії для подальшого використання при навчанні.

Навчання в інформаційному середовищі дозволить організувати продуктивну самостійну роботу здобувачів освіти з опануванням навчальною дисципліною та сприятиме формуванню професійних компетенцій.