Вебінар «Застосування арт-терапевтичних технік на уроках хімії»

30 травня 2017 року Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області проведений вебінар на тему «Застосування арт-терапевтичних технік на уроках хімії».

Гуліна Ю.С., здобувач кафедри фізичної та колоїдної хімії Запорізького державного медичного університету, під час виступу ознайомила учасників вебінару із поняттям «арт-терапія», іі видами, труднощами в роботі при використанні цих методик. Спікер наголосила, що в процесі взаємодії з фарбами, папером, пластиліном і своїми образами, людина виявляє себе в результатах своєї творчої діяльності, проходить через самопізнання і самовираження. Негативні почуття можуть бути виплеснуті в прийнятній формі, пережиті та змінені в результаті людина відчуває полегшення від важкої життєвої ситуації. Іноді про проблему можна розповісти, а іноді її простіше намалювати, виразити в кольорі, образі. Не завжди вистачає слів, щоб виразити свої почуття або описати ситуацію. Малюнок, образи, колір допомагають безпечно висловити себе. У цьому зцілювальний ефект арт-терапії – відокремити проблему від себе і подивитися на неї з боку.

Юлія Сергіївна запропонувала учасникам використати у своїй практиці такі модифіковані арт-терапевтичні методики: «Ім’я, хімічний символ»; «Малюнок стану»; «Хімія»; «Прогулянка»; «Образ і пластика настрою»; «Малюємо ім’я»; «Створення світу хімії»; «Робота з творчим сміттям»; «Вправи з чорнильними плямами»; «Каляки-маляки»; «Взаємодія з папером»; «Один момент уроку хімії».

Під кінець вебінару педагог зауважила, що наступна зустріч відбудеться у вересні 2017 року на семінарі-практикумі та подякувала всім за увагу.

Гуліна Ю.С._Застосування арт-терапевтичних технік на уроках хімії в роботі